Algemene voorwaarden

1 BESTELLINGEN

1.1 Wanneer de klant items via de webshop bestelt, wordt een ​​koopovereenkomst gesloten.
1.2 Ik doe mijn uiterste best om mijn webshop zo nauwkeurig mogelijk te actualiseren, toch is de voorraad van de winkel ME & MORE fair fashion altijd onderhevig aan verandering. Daarom behoudt ik het recht voor, indien het voorraadniveau onjuist is of in geval van onvoorziene omstandigheden, de bestelde product(en) niet te leveren.
1.3 ME & MORE fair fashion  behoudt zich het recht voor om op elk gewenst moment de prijs van de producten te wijzigen.
1.4 In het geval dat ik niet kan leveren, wordt de klant gecontacteerd en wordt de kans gegeven om de bestelling te annuleren. Bij een geannuleerde bestelling wordt je geld binnen 7 dagen terugbetaald. Wanneer het product beschikbaar is voor een latere levering, wordt er een nieuwe leverdatum aangeboden. Indien dit niet wenselijk is, dan heb je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

2 BETALING

2.1 ME & MORE fair fashion  biedt een breed scala aan betalingstypen via:
Creditcard (VISA & Mastercard)
Bankrekening (iDeal)
2.2 Zodra uw bestelling bij onze webshop is ingediend en betaald ontvangt u een e-mail met de bevestiging van de bestelling en de details van de bestelling.
2.3 Voor vragen over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen op info@meandmorefairfashion.nl Ik zal u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

3 VERZENDEN & RETOUNEREN

3.1 ME & MORE fair fashion  gebruikt PostNL als onze verzendpartner. Onze tarieven zijn te vinden op de Verzend- en retourpagina. Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen.
3.2 Klanten met een factuuradres en verzendadres buiten de EU zijn niet verplicht BTW af te dragen. Nadat is bevestigd dat uw factuuradres en verzendadres buiten de EU ligt, wordt de BTW automatisch uitgesloten van bij uw bestelling in de check-out.
3.3 ME & MORE fair fashion   betaald geen eventuele douanekosten of (import)belastingen op uw bestelling voor verzendingen buiten de Europese Unie (EU). Tevens ben ik niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren gaan of verkeerd worden afgeleverd door de verzendpartij (PostNL, UPS, DPD etc.) vanwege bijvoorbeeld een verkeerde adresinvoer. Ik ben enkel een tussenpersoon tussen uw bestelling en de verzendpartij.
3.4 Voor sale artikelen kunnen geen retourneringen worden aangevraagd.​

4 LEVERINGSSTATUS

4.1 Zodra uw pakket (en) in het sorteercentrum van onze verzendpartner staat, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen.
4.2 ME & MORE fair fashion is niet verantwoordelijk voor verloren pakketten als gevolg van de verkeerde adressen, of eventuele gebreken van onze verzendpartner.

5 PRODUCTKWALITEIT EN RETOURZENDINGEN

5.1 Na ontvangst van het product zal ik kijken of ik de claim goedkeur, als dit het geval is, wordt je op de hoogte gesteld. Ik stuur dan een nieuw product (indien voorradig) samen met de vergoeding retourzendingen, of ik zal u terugbetalen voor zowel het product als de retour verzendkosten.

6 RETOURBELEID EN TERUGBETALINGSBELEID

6.1 Alle verkopen en bijkomende prijzen van de producten zijn definitief, wij doen niet aan prijsvergelijking of prijsaanpassingen. Nadat je de goederen hebt ontvangen, heb je het recht om het pakket te openen en te controleren of alles er is. Je kunt het product alleen retourneren d.m.v. het retourformulier indien het product niet gebruikt is en alle originele verpakkingen enprijskaartjes nog intact zijn. Indien je het product wilt retourneren, dan moet dit binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen bij mij binnen zijn.
Let op: totdat het product bij mij is afgeleverd, bent u er verantwoordelijk voor. Stuur daarom de retourzending altijd incl. een trackingnummer.
ME & MORE fair fashion  is niet verantwoordelijk voor retourzendingen.
6.2 Retourbeleidseisen
Wanneer de retourzending niet voldoet aan de eisen (zie verzenden en retourneren), behouden ik het recht voor om de retourzending of ruil te weigeren. Alle originele verpakkingen die bij het artikel moeten worden geleverd, inclusief accessoires moeten teruggestuurd worden in de originele staat.
6.3 Ben ik verantwoordelijk voor de retourzendingen?
Ja, jij wordt in rekening gebracht voor de retourkosten. We raden aan om de retourzending incl. trackingnummer te laten opsturen. Dit komt doordat u verantwoordelijk bent voor het pakket wanneer het verloren gaat of anderszins niet wordt ontvangen.
6.4 Is het mogelijk om mijn artikelen te retourneren of uit te wisselen in de  winkel?
Ja, het is mogelijk om uw online gekocht product te retourneren of uit te wisselen in de winkel. Het wordt daar op dezelfde wijze behandeld als bij een product dat via verzending is verzonden.

7 OMRUILINGEN

Als u uw product wilt ruilen voor een andere maat, kleur of stijl neem dan contact met mij op . Doe dit zo snel mogelijk om ervoor te zorgen dat de gewenste andere kleur maat of stijl van het product voor jou gereserveerd wordt. Het maximale aantal dagen om uw product te ruilen is 14 dagen na ontvangst. Dezelfde termijnen en voorwaarden zijn van toepassing op omruilingen zoals op retourzendingen. Houd er rekening mee dat extra verzendkosten mogelijk zijn voor een uitwisseling.